Ոչինչ չի գտնվել
Գրադարան
Աշխատանքներ
Սոց. ցանցեր
Աշխատանքներ
ՍՈՎՈՐՈՒԹԱՅԻՆ ՆՈՐՄԵՐԻ ԴԵՐՆ ՈՒ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՄԱՐԴԱՍԻՐԱԿԱՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔՈՒՄ
Իրավագիտություն
Աշխատանքի տեսակը՝ Ավարտական (՝դիպլոմային) աշխատանք Մասնագիտություն՝ Իրավագիտություն Թեմայի անվանումը՝ Սովորութային նորմերի դերն ու նշանակությունը միջազգային մարդասիրական իրավունքում Էջերի քանակը՝ 51 ——————————————————————————————— ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ Ներածություն Գլուխ 1. Սովորութային նորմերի հասկացության իրավական բնույթը 1.1. Սովորութային նորմերի տեղը միջազգային իրավունքում 1.2. Սովորութային նորմերի աղբյուրների համակարգը Գլուխ 2. Սովորութային նորմերի տեղը և դերը միջազգային մարդասիրական իրավունքում 2.1. Սովորութային նորմերի և ազգային նորմերի հարաբերակցությունը 2.2. Միջազգային մարդասիրական իրավունքի դրույթները Եզրակացություն Օգտագործված գրականության ցանկ ——————————————————————————————— ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ 1. Հովհաննիսյան Վ. Միջազգային պայմանագրերի կնքման և կատարման տեսական և գործնական մի քանի հարցեր: - Եր.: 2001 2. Ստեփանյան Հ.Մ. Իրավունքի գոյաբանություն, Երևան, Եվրոպրինտ, 2012 3. ՌԴ Քաղաքացիական օրենսգիրք // https://www.consultant.ru/document/cons_doc_LAW_5142/ 4. Алексеев С.С. Теория права. 2-е изд., перераб. и доп. М.: БЕК. 1995 5. Галунский С. Обычное правo. М.: 2008 6. Гассер Х.П. Международное гуманитарное право. Введение - М., МККК, 2009 7. Грибанов В.П., Пределы осуществления и защиты гражданских прав. - М.: 2007 8. Давид Р. Основные правовые системы современности. М.: Прогресс, 1988 9. Женевские конвенции от 12 августа 1949 года и Дополнительные протоколы к ним - М.: МККК, 200 10. Котляров И.И. Международно-правовое регулирование вооружённых конфликтов: основные теоретические проблемы и практика: Дисс… докт. юрид. наук. – М.: 2008 11. Кудашкин В. В. Правовое регулирование международных частных отношений. СПб.: 2009 12. Кулажников М.Н. Право, традиции и обычаи. Ростов-на-Дону: Ростовский университет, 2007 13. Ломакина И. Б. Этническое обычное право: теоретико-правовой аспект. СПб.: 2005 14. Ложе Р., Грядов А.В. Великие правовые системы современности. М.: Волтерс Клувер. 2011 15. Марышева Н.И. Учебник по международному частному праву. М.: 2008 16. Марченко М.Н. Теория государства и права. М.: МГУ. 2007 17. Марченко М.Н. Основные принципы иудейского права // Вестник Московского университета. М.: Изд-во Моск. ун-та, 2001, № 1. С. 65-77 18. Международное право: учебник / Л.П. Ануфриева, К.А. Бекяшев, М.Е. Волосов и др./отв. ред. К.А. Бекяшев. – М.: Проспект, 2013 19. Пикте Ж. Развитие и принципы международного гуманитарного права. - М.: 2001 20. Права человека как фактор стратегии устойчивого развития, отв. ред. Е.А. Лукашева, М., Издательство Норма, 2000 21. Разумович Н. Н. Источники права и форма права // Советское государство и право. – 1988. – № 3. – С. 25 22. Ровный В.В. Обычай в современном обороте – Иркутск: Иркутский университет, 2004 23. Статут Международного Суда ООН. Эл. ресурс: https://www.un.org/ru/icj/statut.shtml#chap2/26.04.2018/ 24. Солнцев А.М., Современное международное право о защите прав человека. - М.: Книжный дом «Либроком», 2013 25. Спиридонов Л.И. Теория государства и права. М.: Проспект, 2001 26. Сукияйнен Л.Р. Глобализация и мусульманский мир: оценка современной исламской правовой мысли. М.: Марджани, 2012 27. Теория государства и права: Учебник для вузов / Под ред. В. М. Корельского, В. Д. Перевалова. – М.: Издательство НОРМА, 2002 28. Тирских М. Г., Черняк Л. Ю. Соотношение традиции с обычаем и правом, 2013 // https://cyberleninka.ru/article/n/sootnoshenie-traditsii-s-obychaem-i-pravom-komparativistskie-aspekty 29. Царегородская Е. В. Структура правового обычая в истории правовой мысли / / Правоведение, 2007. № 1 30. Честнов И.А. Истоки права // Истоки и источники права. Очерки / Под ред. Ромашова Р.А., Нижних Н.С. СПб.: 2006 31. Шебанов А.Ф. Форма советского права. М.: Юридическая литература, 1968, С. 124 32. Henckaerts J.-M. Study on Customary International Law: A Contribution to the Understanding and Respect for the Rule of Law in Armed Conflict / J.-M. Henckaerts // International Review of the Red Cross. - 2005. - Vol. 87. - N. 857. – P. 180 ——————————————————————————————— Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։
ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՄԵՋ ԱՐԺԵՔԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՖԻԶԻԿԱ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԴԱՍԱԺԱՄԵՐԻՆ
Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակը՝ Վերապատրաստվող ուսուցչի հետազոտական աշխատանք Թեմայի անվանումը՝ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՄԵՋ ԱՐԺԵՔԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՖԻԶԻԿԱ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԴԱՍԱԺԱՄԵՐԻՆ Էջերի քանակը՝ 14 ——————————————————————————————— ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ Ներածություն Գլուխ.1 ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՄԵՋ ԱՐԺԵՔԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԴԱՍԱԺԱՄԵՐԻՆ 1.1 Սովորողի արժեքային համակարգի ձևավորման անհրաժեշտությունը դպրոցում 1.2 Ֆիզիկա առարկայի շրջանակներում սովորողի արժեքային համակարգի ձևավարման հնարավորությունները Եզրակացություններ և առաջարկություններ Օգտագործված գրականության ցանկ ——————————————————————————————— ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ 1. https://www.arlis.am/documentview.aspx?docid=57923 ՀՀ Կառավարության որոշում 2. https://escs.am/files/files/2020-07-15/cef0eb2e6c040db0cfde0da134e32084.pdf Հանրակրթական դպրոցի ֆիզիկա առարկայի չափորոշիչ և ծրագիր: 3. http://ijevanlib.ysu.am/wp-content/uploads/2017/12/mankavarjutyun.pdf Յու. Ամիրջանյան, Ա. Սահակյան, «Մանկավարժություն», Երևան, 2005: 4. https://vsu.am/grqer/2017/aprak/paremuzyaninna.pdf Ի. Փարեմուզյան, «Սովորողների արժեհամակարգի ձևավորումը հանրակրթական ուսումնական հաստատությունում»: 5. http://gspi.am/media/journal/2014n1b/22.pdf Գ. Ն. Հարությունյան, Մանկավարժական խնդիրները և դրանց լուծման ուղիները տարրական դպրոցում: 6. http://tert.nla.am/archive/NLA%20AMSAGIR/Krtutiun1996/2018(3-4).pdf Ն.Գ. Մովսիսյան, Ֆիզիկայի խնդիրների լուծման ժամանակ սովորողների մտածողության զարգացման մի քանի հիմնահարցերի մասին: 7. http://gspi.am/media/journal/2014n1b/20.pdf Ա. Մ. Զադոյան Խորհրդատվության դաստիարակչական դերը սովորողների պահվածքի ձևավորման գործում, Երևան, 2014, էջ 188: ——————————————————————————————— Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։
ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՀԵՏ ԻՆՔՆՈՒՐՈՒՅՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՁԵՎԵՐԸ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ ԱՌԱՐԿԱՅԻՑ
Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակը՝ Վերապատրաստվող ուսուցչի հետազոտական աշխատանք Թեմայի անվանումը՝ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՀԵՏ ԻՆՔՆՈՒՐՈՒՅՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՁԵՎԵՐԸ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ ԱՌԱՐԿԱՅԻՑ Էջերի քանակը՝ 19 ——————————————————————————————— ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ Ներածություն ԳԼՈՒԽ 1 «ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՀԵՏ ԻՆՔՆՈՒՐՈՒՅՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՁԵՎԵՐԸ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ ԱՌԱՐԿԱՅԻՑ» 1.1 Կրտսեր դպրոցականի ճանաչողական կարողույթյունների, ստեղծագործական ու տրամաբանական մտածողություն և ինքնուրույնության զարգացման եղանակները մաթեմատիկայի դասավանդման ընթացքում 1.2 Ինքնուրույն աշխատանքների կազմակերպման ձևերը մաթեմատիկայի դասին կրտսեր դպրոցում 1.3 Դասավանդման մեր փորձից Եզրակացություններ Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ ——————————————————————————————— ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ 1. https://escs.am/files/files/2020-07-17/e89eb82cb0b8f91d9f76f46e43133829.pdf Մաթեմատիկա առարկայի չափորոշիչ և օրինակելի ծրագրեր: 2. http://ijevanlib.ysu.am/wp-content/uploads/2021/01/Ayvazyan_E.pdf Է. Այվազյան, «Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթդիկա», Երևան, 2016: 3. https://www.arlis.am/documentview.aspx?docID=74345 «Հնրակրթության մասին» ՀՀ օրենք: 4. http://gspi.am/media/journal/2015n1b/8.pdf Լ.Վ.Գևորգյան, ժամանակակից ինտերակտիվ տեխնալոգիաների կիրառման առանձնահատկությունները, Երևան, 2015: 5. В. И. Саранцев «Методика обучения математике в средбей школе», Москва 2002. ——————————————————————————————— Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։
ՀԵՏԱԴԱՐՁ ԿԱՊԻ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԱՌԱՋԱԴԻՄՈՒԹՅԱՆ ՎՐԱ
Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակը՝ Վերապատրաստվող ուսուցչի հետազոտական աշխատանք Թեմայի անվանումը՝ ՀԵՏԱԴԱՐՁ ԿԱՊԻ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԱՌԱՋԱԴԻՄՈՒԹՅԱՆ ՎՐԱ Էջերի քանակը՝ 18 ——————————————————————————————— ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ Ներածություն Գլուխ.1 ՀԵՏԱԴԱՐՁ ԿԱՊԻ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԱՌԱՋԱԴԻՄՈՒԹՅԱՆ ՎՐԱ 1.1 Հետադարձ կապի դերը` որպես սովորողների առաջադիմությունն ապահովելու միջոց 1.2Ուսումնական գործընթացում հետադարձ կապի կիրառման եղանակներն ու ձևերը Եզրակացություններ Առաջարկություններ Օգտագործված գրականության ցանկ ——————————————————————————————— ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ 1. https://www.arlis.am/documentview.aspx?docID=74345 ՀՀհանրակրթության մասին օրենք: 2. http://www.ysu.am/files/Anna_Aleksanyan_%202016.pdf Ա. Ալեքսանյան, Սովորողների ինքնավերլուծության և ինքնագնահատման մեթոդների կիրառման հիմնախնդիրը դասավանդման գործընթացում, ՀՊՄՀ, Երևան, 2016: 3. http://storage.library.opu.ua/online/periodic/kms_2011_5/085-088.pdf О.В. Олещук, «Эффективная обратная связь в обучении», стр.85. ——————————————————————————————— Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։
ԵՐԱԺՇՏՈՒԹՅՈՒՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՆ ՈՒ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ
Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակը՝ Վերապատրաստվող ուսուցչի հետազոտական աշխատանք Թեմայի անվանումը՝ ԵՐԱԺՇՏՈՒԹՅՈՒՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՆ ՈՒ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ Էջերի քանակը՝ 17 ——————————————————————————————— ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ Ներածություն Գլուխ.1 ` «ԵՐԱԺՇՏՈՒԹՅՈՒՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՆ ՈՒ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ» 1.1 Սովորողների գեղագիտական դաստիարակությունը դպրոցում «երաժշտություն» ուսումնական առարկայի դասավանդման շրջանակներում 1.2 Դասավանդման մեր փորձից Եզրակացություններ Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելված ——————————————————————————————— ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ 1. https://www.arlis.am/documentview.aspx?docID=74345 «Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենք: 2. https://escs.am/files/files/2020-07-15/b04481dd1f12fd897c9c52b7561969d4.pdf «Երաժշտություն» առարկայի չափորոշիչ եվ ծրագիր: 3. http://www.parliament.am/drafts.php?sel=showdraft&DraftID=2336&Reading=0 ՀՀ օրենքը ուսուցչի կարգավիճակի մասին: 4. https://www.arlis.am/documentview.aspx?docid=149788 ՀՀ կառավարություն ո ր ո շ ու մ 4 փետրվարի 2021 թվականի n 136-ն ՀՀ կառավարության 2010 թվականի ապրիլի 8-ի n 439-ն որոշման մեջ փոփոխություններ կատարելու մասին: ——————————————————————————————— ՀԱՎԵԼՎԱԾՆԵՐ • https://youtu.be/jSQei9nTYV8 Aram Xachatryan - Masquerade • https://youtu.be/pGbYKtmZtbI Դավիթ Օիստրախ - Արամ Խաչատրյան Ջութակի կոնցերտ 1 մաս • https://youtu.be/qiff35qnkv8 Դավիթ Օիստրախ - Արամ Խաչատրյան Ջութակի կոնցերտ 2 մաս ——————————————————————————————— Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։
ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴՄԻԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻՆ
Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակը՝ Վերապատրաստվող ուսուցչի հետազոտական աշխատանք Թեմայի անվանումը՝ ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴՄԻԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻՆ Էջերի քանակը՝ 16 ——————————————————————————————— ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ Ներածություն ԳԼՈՒԽ.1 ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴՄԻԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻՆ 1.1 Մեթոդական միավորման կառուցվածքն ու գործառույթները 1.2 Ուսուցչի մասնակցությունը դպրոցի մեթոդական միավորումների աշխատանքներինին Եզրակացություններ Առաջարկություններ Օգտագործված գրականության ցանկ ——————————————————————————————— ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ 1. https://www.arlis.am/documentview.aspx?docid=114876 ՀՀ Կառավարության որոշում: 2. http://ipp.am/wp-content/uploads/2018/01/Research-on-Quality-of-education01.08.2017.pdf Կրթության որակի ընկալումները հանրակրթական համակարգում: 3. Ա. Թոփուզյան, Մանկավարժական միտք, 2012, «Ժամանակակից ուսուցչին ներկայացվող պահանջները»: ——————————————————————————————— Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։
Դարձվածքների ոճական կիրառությունը Հովհ. Թումանյանի պոեմներում` որպես սովորողների արժեհամակարգի ձևավորման միջոց
Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակը՝ Վերապատրաստվող ուսուցչի հետազոտական աշխատանք Թեմայի անվանումը՝ Դարձվածքների ոճական կիրառությունը Հովհ. Թումանյանի պոեմներում` որպես սովորողների արժեհամակարգի ձևավորման միջոց Էջերի քանակը՝ 16 ——————————————————————————————— ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ Ներածություն ԳԼՈՒԽ 1«Դարձվածքների ոճական կիրառությունը Հովհ. Թումանյանի պոեմներում` որպես սովորողների արժեհամակարգի ձևավորման միջոց» 1.1 Թումանյանի ստեղծագործությունների ազդեցությունը սովորողների արժեհամակարգի ձավորման վրա 1.2 Հովհ. Թումանյանի պոեմներում դարձվածքների ոճական կիրառություններն ու դրանց դաստիարակչական նշանակությունը Եզրակացություններ Օգտագործված գրականության ցանկ ——————————————————————————————— ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ 1. https://www.arlis.am/documentview.aspx?docid=71908 «Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենք: 2. https://www.vsu.am/grqer/mijazgayin-gitajoxov-2019/danielyanlyudmila.pdf Լ. Դանիելյան, «Հովհ. Թումանյանի ստեղծագործությունները եվ անձնական օրինակը որպես հայրենասիրական դաստիարակության միջոց»: 3. Ստեփան Զորյան, «Իմ Թումանյանը» (հոդվածներ, ելույթներ, հուշեր), Երևան, 1969: 4. http://www.ysu.am/files/01V_Mirzoyan-1558613314-.pdf Վ. Միրզոյան, «Հովհաննես Թումանյանը ինքնաճանաչման մասին»: 5. https://www.grakantert.am/archives/12211 Թումանյանի ասույթները, Գրական թերթ, 15. 02. 2019: 6. Մ. Աբեղյան. Հայոց լեզվի տեսություն, Երևան, 1965: 7. Խ. Բադիկյան. Դարձվածային ոճաբանություն, Երևան, 2000: 8. Ա. Սուքիասյան, «Ժամանակակից հայոց լեզում», Երևան, 1999: 9. «Հովհ.Թումանյան, Ուսումնասիրություններ և հրապարակումներ», Երևան,1969, հատոր 2: 10. Հովհ. Թումանյան, «Պոեմներ», հատոր 3, Երևան, 1989: 11. Ն. Թումանյան, «Հուշեր և զրույցներ»: 12. Հովհ. Թումանյան, «Պոեմներ», հատոր 3, Երևան, 1989: ——————————————————————————————— Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։
Սովորողների մեջ ստեղծագործական ունակությունների զարգացումը 6-րդ դասարանում հականիշների ուսուցման ընթացքում
Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակը՝ Վերապատրաստվող ուսուցչի հետազոտական աշխատանք Թեմայի անվանումը՝ Սովորողների մեջ ստեղծագործական ունակությունների զարգացումը 6-րդ դասարանում հականիշների ուսուցման ընթացքում Էջերի քանակը՝ 23 ——————————————————————————————— ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ Ներածություն Գլուխ.1 Սովորողների մեջ ստեղծագործական ունակությունների զարգացումը 6-րդ դասարանում հականիշների ուսուցման ընթացքում 1.1 Լեզվական կարողությունների և հմտությունների կողքին սովորողի ստեղծագործական ունակությունների զարգացումը մայրենիի դասավանդման ընթացքում 1.2 Հականիշների ուսուցումը մայրենիի դասին` սովորողների ստեղծագործական ունակությունների զարգացման միջոց Եզրակացություններ Առաջարկություններ Օգտագործված գրականության ցանկ ——————————————————————————————— ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ 1. Ջ. Գյուլամիրյան, Մայրենիի ուսուցման մեթոդիկա, Երևան, 2018, էջ 163: 2. Ջ. Գյուլամիրյան, մայրենիի ուսուցման մեթոդիկա, Երևան, 2018., էջ 169: 3. «Մխիթար Գոշ», գիտամեթոդական հոդվածներ,Երևան 2020, էջ 263: 4. https://www.arlis.am/documentview.aspx?docID=74345 ՀՀ Հանրակրթության մասին օրենք: 5. https://tamaramarimyan.wordpress.com/2013/09/23/: 6. Головин Б., Основы культуры речи.- М.: ЮНИТИ,1988, էջ 56: 7. Ա. Տեր-Գրիգորյան, Հայոց լեզվի մեթոդիկա, Երևան, 1980թ., էջ 161: 8. http://tert.nla.am/archive/HAY%20GIRQ/Ardy/1981-2000/aghayan_1984.pdf Է. Աղայան, «Ընդհանուր և հայկական բառագիտություն», Երևան, 1984, էջ 72: ——————————————————————————————— Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։
ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴՄԻԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻՆ
Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակը՝ Վերապատրաստվող ուսուցչի հետազոտական աշխատանք Թեմայի անվանումը՝ ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴՄԻԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻՆ Էջերի քանակը՝ 22 ——————————————————————————————— ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ Ներածություն ԳԼՈՒԽ.1 ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴՄԻԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻՆ 1.1 Մեթոդական միավորումների աշխատանքը դպրոցում 1.2 Ուսուցչի մասնակցությունը առարկայական մեթոդական միավորմների աշխատանքներին 1.3 Փորձարարական մաս Եզրակացություններ Առաջարկություններ Օգտագործված գրականության ցանկ ——————————————————————————————— ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ 1. https://www.arlis.am/documentview.aspx?docid=114876 ՀՀ Կառավարության որոշում: 2. http://ipp.am/wp-content/uploads/2018/01/Research-on-Quality-of-education01.08.2017.pdf Կրթության որակի ընկալումները հանրակրթական համակարգում: 3. Ա. Թոփուզյան, Մանկավարժական միտք, 2012, «Ժամանակակից ուսուցչին ներկայացվող պահանջները»: 4. http://ijevanlib.ysu.am/wp-content/uploads/2017/12/mankavarjutyun.pdf Յու. Ամիրջանյան, Ս. Սահակյան, «Մանկավարժություն», Երևան, 2005, Էջ 84: 5. https://escs.am/files/files/2020-07-17/50b54b298cdad8a2d7363192620d96e8.pdf Հանրակրթական «Հասարակագիտություն» առարկայի ուսումնառության հայեցակարգ: ——————————————————————————————— Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։
ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴՄԻԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻՆ
Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակը՝ Վերապատրաստվող ուսուցչի հետազոտական աշխատանք Թեմայի անվանումը՝ ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴՄԻԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻՆ Էջերի քանակը՝ 19 ——————————————————————————————— ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ Ներածություն ԳԼՈՒԽ.1 ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴՄԻԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻՆ 1.1 Մեթոդական աշխատանքը Դպրոցում 1.2 Ուսուցչի գործառույթները`որպես առարկայական մեթոդական միավորման անդամ Եզրակացություններ Առաջարկություններ Օգտագործված գրականության ցանկ ——————————————————————————————— ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ 1. https://www.arlis.am/documentview.aspx?docid=114876 ՀՀ Կառավարության որոշում: 2. http://ipp.am/wp-content/uploads/2018/01/Research-on-Quality-of-education01.08.2017.pdf Կրթության որակի ընկալումները հանրակրթական համակարգում: 3. Ա. Թոփուզյան, Մանկավարժական միտք, 2012, «Ժամանակակից ուսուցչին ներկայացվող պահանջները»: ——————————————————————————————— Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։
ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՆԵՐԻ ՀԵՏ` ՓՈՐՁԻ ՓՈԽԱՆԱԿՄԱՆ ԵՎ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՈՎ
Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակը՝ Վերապատրաստվող ուսուցչի հետազոտական աշխատանք Թեմայի անվանումը՝ ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՆԵՐԻ ՀԵՏ` ՓՈՐՁԻ ՓՈԽԱՆԱԿՄԱՆ ԵՎ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՈՎ Էջերի քանակը՝ 19 ——————————————————————————————— ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ Ներածություն Գլուխ.1 ՈՒՍՈՒՑՉՒ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՆԵՐԻ ՀԵՏ` ՓՈՐՁԻ ՓՈԽԱՆԱԿՄԱՆ ԵՎ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՈՎ 1.1 Դպրոցում մանկավարժական աշխատողների միջև մանկավարժական օրինակելի փորձի փոխանակումը` որպես ուսումնադաստիարակչական գործընթացի արդյունավետ կազմակերպման բաղադրիչ 1.2 Ուսուցիչների փոխգործակցությունը դպրոցի առարկայական մասնախմբերի շրջանակներում 1.3 Ուսուցիչների համագործակցությունը դպրոցում, ինտեգրված դասերի կազմակերպում Եզրակացություններ Առաջարկություններ Օգտագործված գրականության ցանկ ——————————————————————————————— Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։
Ծածկասերմ բույսերի ուսուցման արդյունավետությունը կենսաբանության դասին նախագծային մեթոդով 7-րդ դասարանում
Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակը՝ Վերապատրաստվող ուսուցչի հետազոտական աշխատանք Թեմայի անվանումը՝ Ծածկասերմ բույսերի ուսուցման արդյունավետությունը կենսաբանության դասին նախագծային մեթոդով 7-րդ դասարանում Էջերի քանակը՝ 22 ——————————————————————————————— ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ Ներածություն Գլուխ.1 ` Ծածկասերմ բույսերի ուսուցման արդյունավետությունը կենսաբանության դասին նախագծային մեթոդով 7-րդ դասարանում 1.1 Նախագծային ուսուցման հիմնական դրույթները 1.2 Նախագծային ուսուցման կիրառումը գործնականում 1.3 Սովորողների նախաձեռնողական և սովորել սովորելու կարողունակության զարգացումը նախագծային աշխատանքի ընթացքում 1.4 Կենսաբանության դասին ծածկասերմ բույսերի ուսումնասիրության օրինակ նախագծային մեթոդով Եզրակացություններ Առաջարկություններ Օգտագործված գրականության ցանկ ——————————————————————————————— ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ 1. Ю. Г. Шихваргер, «Метод проектов в профессиональном обучении педагогов», Новосибирск 2013, стр.8․ 2. https://www.labirint.ru/books/440728/ М. Романовская «Метод проектов в учебном процессе», стр. 4. 3. http://boon.am/learning/ Նախագծային ուսուցում. Ալեքսանդր Շագաֆյան (Կրթություն ամենուր և բոլորին)։ 4. https://www.arlis.am/documentview.aspx?docid=149788 ՀՀ Կառավարության որոշում։ 5. Պատմությունև մշակույթ, Հայագիտական հանդես, 2021, «Մերի Հովհաննիսյան Նախագծային ուսուցման առանձնահատկությունները», էջ 181: 6. В.С. Лазарев, «Новое понимание метода проектов в образовании // Проблемы современного образования», 2011 стр.35-43. 7. https://escs.am/am/news/6700 Հանրակրթության պետական առարկայական չափորոշիչների և օրինակելի ծրագրերի նախագիծ /Կենսաբանություն/: ——————————————————————————————— Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։

1

2

3

4

5

...

7