ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՀԵՏ ԻՆՔՆՈՒՐՈՒՅՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՁԵՎԵՐԸ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ ԱՌԱՐԿԱՅԻՑ
Աշխատանքի տեսակը՝ Վերապատրաստվող ուսուցչի հետազոտական աշխատանք
Թեմայի անվանումը՝ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՀԵՏ ԻՆՔՆՈՒՐՈՒՅՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՁԵՎԵՐԸ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ ԱՌԱՐԿԱՅԻՑ
Էջերի քանակը՝ 19
———————————————————————————————
ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ներածություն
ԳԼՈՒԽ 1 «ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՀԵՏ ԻՆՔՆՈՒՐՈՒՅՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՁԵՎԵՐԸ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ ԱՌԱՐԿԱՅԻՑ»
1.1 Կրտսեր դպրոցականի ճանաչողական կարողույթյունների, ստեղծագործական ու տրամաբանական մտածողություն և ինքնուրույնության զարգացման եղանակները մաթեմատիկայի դասավանդման ընթացքում
1.2 Ինքնուրույն աշխատանքների կազմակերպման ձևերը մաթեմատիկայի դասին կրտսեր դպրոցում
1.3 Դասավանդման մեր փորձից
Եզրակացություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ
Հավելվածներ
———————————————————————————————
ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ
1. https://escs.am/files/files/2020-07-17/e89eb82cb0b8f91d9f76f46e43133829.pdf Մաթեմատիկա առարկայի չափորոշիչ և օրինակելի ծրագրեր:
2. http://ijevanlib.ysu.am/wp-content/uploads/2021/01/Ayvazyan_E.pdf
Է. Այվազյան, «Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթդիկա», Երևան, 2016:
3. https://www.arlis.am/documentview.aspx?docID=74345
«Հնրակրթության մասին» ՀՀ օրենք:
4. http://gspi.am/media/journal/2015n1b/8.pdf Լ.Վ.Գևորգյան, ժամանակակից ինտերակտիվ տեխնալոգիաների կիրառման առանձնահատկությունները, Երևան, 2015:
5. В. И. Саранцев «Методика обучения математике в средбей школе», Москва 2002.
———————————————————————————————
Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։