ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴՄԻԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻՆ
Աշխատանքի տեսակը՝ Վերապատրաստվող ուսուցչի հետազոտական աշխատանք
Թեմայի անվանումը՝ ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴՄԻԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻՆ
Էջերի քանակը՝ 22
———————————————————————————————
ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ներածություն
ԳԼՈՒԽ.1 ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴՄԻԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻՆ
1.1 Մեթոդական միավորումների աշխատանքը դպրոցում
1.2 Ուսուցչի մասնակցությունը առարկայական մեթոդական միավորմների
աշխատանքներին
1.3 Փորձարարական մաս
Եզրակացություններ
Առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ
———————————————————————————————
ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ
1. https://www.arlis.am/documentview.aspx?docid=114876
ՀՀ Կառավարության որոշում:
2. http://ipp.am/wp-content/uploads/2018/01/Research-on-Quality-of-education01.08.2017.pdf Կրթության որակի ընկալումները հանրակրթական համակարգում:
3. Ա. Թոփուզյան, Մանկավարժական միտք, 2012, «Ժամանակակից ուսուցչին ներկայացվող պահանջները»:
4. http://ijevanlib.ysu.am/wp-content/uploads/2017/12/mankavarjutyun.pdf Յու. Ամիրջանյան, Ս. Սահակյան, «Մանկավարժություն», Երևան, 2005, Էջ 84:
5. https://escs.am/files/files/2020-07-17/50b54b298cdad8a2d7363192620d96e8.pdf
Հանրակրթական «Հասարակագիտություն» առարկայի ուսումնառության հայեցակարգ:
———————————————————————————————
Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։