ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴՄԻԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻՆ
Աշխատանքի տեսակը՝ Վերապատրաստվող ուսուցչի հետազոտական աշխատանք
Թեմայի անվանումը՝ ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴՄԻԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻՆ
Էջերի քանակը՝ 16
———————————————————————————————
ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ներածություն
ԳԼՈՒԽ.1 ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴՄԻԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻՆ
1.1 Մեթոդական միավորման կառուցվածքն ու գործառույթները
1.2 Ուսուցչի մասնակցությունը դպրոցի մեթոդական միավորումների աշխատանքներինին
Եզրակացություններ
Առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ
———————————————————————————————
ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ
1. https://www.arlis.am/documentview.aspx?docid=114876 ՀՀ Կառավարության որոշում:
2. http://ipp.am/wp-content/uploads/2018/01/Research-on-Quality-of-education01.08.2017.pdf Կրթության որակի ընկալումները հանրակրթական համակարգում:
3. Ա. Թոփուզյան, Մանկավարժական միտք, 2012, «Ժամանակակից ուսուցչին ներկայացվող պահանջները»:
———————————————————————————————
Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։