Ոչինչ չի գտնվել
Գրադարան
Աշխատանքներ
Սոց. ցանցեր
Գնահատման դերը ուսուցման գործընթացում տարրական դպրոցի օրինակով
Աշխատանքի տեսակը՝ Ավարտական (դիպլոմային) աշխատանք Մասնագիտություն` Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա Թեմայի անվանումը՝ Գնահատման դերը ուսուցման գործընթացում տարրական դպրոցի օրինակով Էջերի քանակը՝ 57 ——————————————————————————————— Բավանդակություն Ներածություն. ԳԼՈՒԽ 1 ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ` ՈՐՊԵՍ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԲԱՂԱԴՐԻՉ 1.1Գնահատման գործընթացի էությունը, հիմնական նպատակներն ու գործառույթները, տեսակները, սկզբունքները 1.2 Գնահատման տեսակները, դրանց կիրառման հնարավորությունները ԳԼՈՒԽ 2. ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑՈՒՄ 2.1 Գնահատման գործընթացի իրականացումը տարրական դպրոցում(մեթոդները, ձևերը) 2.2 Հիմնախնդիրների վերաբերյալ սոցոլոգիական հարցումների անցկացում և արդյունքների վերլուծություն Եզրակացություն Օգտագործած գրականության ցանկ Հավելված 1 Հավելված 2 Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։