6-րդ դասարանում մաթեմատիկայի դասին մասշտաբի ուսուցումը գործնական աշխատանքի միջոցով
Աշխատանքի տեսակը՝ Վերապատրաստվող ուսուցչի հետազոտական աշխատանք
Թեմայի անվանումը՝ 6-֊րդ դասարանում մաթեմատիկայի դասին մասշտաբի ուսուցումը գործնական աշխատանքի միջոցով
Էջերի քանակը՝ 21
———————————————————————————————
ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ներածություն
Գլուխ.1 6-֊րդ դասարանում մաթեմատիկայի դասին մասշտաբի ուսուցումը գործնական աշխատանքի միջոցով
1.1Գործնական աշխատանքների դերն ու նշանակությունը
1.2 Գործնական աշխատանքների կատարումը մաթեմատիկայի դասին նախագծային մեթոդաբանությամբ
1.3 Հարցադրումների դերը գործնական աշխատանքների իրականացման շրջանակներում
1.4 Փորձարարական մաս
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ
———————————————————————————————
ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ
1. https://escs.am/files/files/2020-07-17/e89eb82cb0b8f91d9f76f46e43133829.pdf Մաթեմատիկաառարկայի չափորոշիչ և օրինակելի ծրագրեր:
2. http://ijevanlib.ysu.am/wp-content/uploads/2021/01/Ayvazyan_E.pdf Է. Այվազյան, «Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա», Երևան,2016 էջ 175:
3. http://boon.am/learning/Նախագծայինուսուցում. Ալեքսանդր Շագաֆյան (Կրթություն ամենուր և բոլորին)։
4. https://www.arlis.am/documentview.aspx?docid=149788ՀՀ Կառավարության որոշում։
5. https://www.arlis.am/documentview.aspx?docID=140362 ՀՀ Հանրակրթության մասին օրենք, հոդված 5,կետ 4:
6. http://armedin.am/wp-content/uploads, Ակտիվ, Ինտերակտիվ ուսուցման մեթոդներ, էջ 2:
———————————————————————————————
Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։