Դեղորայք ներկրող կազմակերպության մարքեթինգի կառավարման առանձնահատկությունները
Աշխատանքի տեսակը՝ Մագիստրոսական թեզ
Մասնագիտություն՝ Կառավարում
Թեմայի անվանումը՝ Դեղորայք ներկրող կազմակերպության մարքեթինգի կառավարման առանձնահատկությունները
Էջերի քանակը՝ 83
———————————————————————————————
ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
ՀԱՄԱՌՈՏԱԳԻՐ
ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ
ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԱԿՆԱՐԿ
ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ
ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ
ՀԱՎԵԼՎԱԾՆԵՐ
———————————————————————————————
ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ
Օրենքներ և նորմատիվ իրավական ակտեր
1. Դեղերի մասին ՀՀ օրենք, https://www.arlis.am/DocumentView.aspx?DocID=106446
2. Լիցենզավորման մասին ՀՀ օրենք, https://www.arlis.am/DocumentView.aspx?DocID=73268
3. Գովազդի մասին ՀՀ օրենք, https://www.arlis.am/DocumentView.aspx?DocID=75427
4. Закон о рекламе РФ, https://www.consultant.ru/document/cons_doc_LAW_58968/
Մասնագիտական գրականություն
5. Կլինիկական ֆարմակոլոգիա՚ մաս 1, Ուսումնական Ձեռնարկ: ՄիրզոյանՆ.Ռ., Բաղդասարյան Մ.Գ.. Սարգսըան Ս.Ա.: ԵՊԲՀ, 2019
6. Սահակյան Ա. Ե. Դեղագործական գործունեության կառավարումը։ Դեղագործական գործունեության կազմակերպումը և կարգավորումը։ Մաս 1/ Ա. Ե. Սահակյան։ ֊ Եր., ԵՊՀ հրատ., 2019
7. Andrew J. Hale, Adapting Maslow’s Hierarchy of Needs as a Framenwork for Resident Wellness, Teaching and Learning in Medicine Journal, 2019
8. Financialtribune.com licensed Production Holds Key to Pharma Success
9. Global perspectives on ensuring the safety of pharmaceutical products in the distribution process, Journal of Clinical Pharmacology and Therapeutics, 2018
10. James, T. , Patent Protection and Innovation. Section 3(d) of the Patents Act and Indian Pharmaceutical Industry. NIPO, New Delhi., 2009
11. Marketing Insights from A to Z, Philip Kotler 2010
12. Mickey C. Smith, ,E.M. Kolassa, Greg Perkins, Bruce Siecker, Pharmaceutical Marketing,Principles,Environment,and Practice 2005
13. Mickey C. Smith,E.M. Kolassa, Greg Perkins, Bruce Siecker, Pharmaceutical Marketing,Principles,Environment,and Practice 2005
14. Mikulic, Matej. 2020. “Global Pharmaceutical Industry - Statistics & Facts.” Statista. November 5, 2020. https://www.statista.com/topics/1764/global-pharmaceutical-industry/.
15. Mikulic, Matej., “Market Share of Top 10 National Pharmaceutical Markets Worldwide in 2019.” Statista., 2021
16. Olivier J. Wouters Estimated Research and Development Investment Needed to Bring a New Medicine to Market,2009-2018, JAMA,2020
17. Prescription Drug Pricing, Ann Emerg Med, 2018
18. Sabine Vogler, Nina Zimmermann, Claudia Habl, Understanding the components of pharmaceutical expenditure-overview of pharmaceutical policies influencing expenditure across European countries, GaBi Journal, 2013
19. Sara Parker-Lue, The ethics and economics of pharmaceutical pricing, Annual Review of Pharmacology and Toxicology,2015
20. Strategy 2050 обзорно-аналитический портал, Фармпромышленноцть РК: Объёмы, потребности и обеспеченность
21. SWOT-анализ Петрова Е, деятельности аптечного предприятия, Фармацевтическое обозрение, 2004
22. Teoli D Sanvictores T., SWOT Analysis,StatPearls Publishing, 2022,
23. The 2020 EU Industrial R&D Investment Scoreboard, European Commission, JRC/DG RTD
24. WHO guideline on country pharmaceutical pricing policies,2020
25. Д. Семененко, Как продавать лекарства 2014,
26. Джон Уэлен<Дизайн пользовательского опыта, как создать продукт, который ждут>,2021,
27. Казахстанский фармацевтический вестник, Фарма Узбекистан и Центральная Азия-настоящее и перцпективы 2022
28. Ковальская Г.Н., Рыжова О.А. Маркетинг фармацевтической продукции (готовых лекарственных препаратов) и БАД. – Иркутск: Кафедра фармации ГБОУ ДПО ИГМАПО, 2017.
29. Логистика от фармдистрибьютора: анализируем преимущества, развеиваем мифы. О. Купленский // «Фармацевтический вестник». 2020,
30. Олег Талибов, Дженерики и эквивалентность лекарственных препаратов. НП Русмедикал Групп ,2015.
31. Славич-Приступа А. Аптечный маркетинг. – М.: Протек, 2012.
32. Смит, Микки С. Фармацевтический маркетинг. Принципы, среда, практика / Микки С. Смит, Е.М. Коласса, ГрегПеркинс. – М: Литтера, 2005.
33. Филип Котлер Маркетинг менеджмент (экспресс-курс 2-е издание), 2006
34. Щулькин А.В., Филимонова А.А. , Оригинальные и воспроизведенные лекарственные препараты: что нужно знать клиницисту?Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. Спецвыпуски.,2021
35. Юданов А.Ю. Фармацевтический Маркетинг / А.Ю. Юданов, Е.А. Вольская, А.А. Ишмухаметов, М.Н. Денисова. – М.: Ремедиум, 2008.
Էլեկտրոնային աղբյուրներ
36. https://www.euro.who.int/_data/assets/pdf_file/0007/455938/Pharmaceutical-pricing-eng.pdf12.05.2023
37. https://www.statista.com/statistics/245473/market-share-of-the-leading-10-global-pharmaceutical- markets/12.05.2023
38. https://foreign-languages-for-you.ru/hy/metodologiya-i-metodika-nauchnyh-issledovanii-metody-issledovaniya-v-nauchnoi/12.05.2023
39. https://sme.acba.am/hy/swot-analysis 12.03.2023
40. Pharm.am
41. Arlis.am
42. IQVIA.COM
43. Matsne.gov.ge
———————————————————————————————
Աշխատանքի արժեքը իմանալու համար խնդրում ենք զանգահարել 093-56-59-69 հեռախոսահամարով։